UWAGA! Oszuści nie śpią – nie daj się okraść!
Drodzy Klienci,
Coraz częściej dochodzi do prób wyłudzeń pieniędzy przez telefon, SMS-y, e-maile i fałszywe strony internetowe. Pamiętajcie:
Masz wątpliwości? Zadzwoń do nas +48 (23) 692 52 26 lub odwiedź placówkę banku. Nie ryzykuj – lepiej sprawdzić, niż stracić!
Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy przy użyciu smartfona z aplikacją Mój Bank.
Zapłacisz w internecie, w sklepie, szybko przelejesz komuś pieniądze lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
W aplikacji Mój Bank, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdzić go PIN-em na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM
Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!