Moje Konto

MOJE Konto

Tanie i funkcjonalne konto dla każdego. To Ty decydujesz z jakich usług bankowych będziesz chciał korzystać. Wybór należy do Ciebie.

O koncie

MOJE Konto to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, służący do gromadzenia środków pieniężnych w złotych oraz przeprowadzania rozliczeń pieniężnych z wyjątkiem rozliczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

Otwórz MOJE Konto, a przez pierwszy rok jego użytkowania otrzymasz:

0zł
za prowadzenie konta
0zł
za dostęp do konta przez bankowość internetową
0zł
za wydanie i korzystanie z karty płatniczej

Posiadaczem konta osobistego może być każdy kto spełnia jeden z następujących warunków:

  • osoba pracująca o stałym źródle dochodów, którazleci zakładowi pracy przekazywanie na konto całości lub części swego wynagrodzenia;
  • emeryt, rencista, który zleci instytucji ZUS, KRUS przekazywanie swojego świadczenia na swoje konto osobiste;
  • osoba, która zadeklaruje wysokość comiesięcznych wpłat gotówkowych dokonywanych na swoje konto osobiste.

MOJE Konto może być otwarte dla jednej osoby, współmałżonków lub osób ze sobą niespokrewnionych. Właściciel może także ustanowić pełnomocnika, który będzie uprawniony do dysponowania kontem.


Dlaczego warto?

  • Dostęp do zgromadzonych środków w placówce Banku, bankomatach oraz przez internet
  • Dedykowana nowoczesna bankowość internetowa
  • Wygodne i bezpieczne karty płatnicze zbliżeniowe oraz mobilne
  • Możliwość uruchomienia powiadomień o zmianie salda poprzez usługę SMS Banking
  • Zlecenia natychmiastowe realizowane 24h przez 7 dni w tygodniu

Jak korzystać?

Obsługuj swoje konto tak jak Ci wygodnie, przez serwis internetowy IB24, aplikację mobilną Mój Bank lub tradycyjnie w placówkach naszego banku.

Bankowość internetowa

Bankuj wygodnie i bezpiecznie przez internet, załatwiaj sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu.

Więcej

Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna Mój Bank umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

Więcej
Placówki

Placówki

Odwiedź nasze oddziały i punkty obsługi Klienta.

Więcej

Ze zgromadzonych na koncie środków skorzystasz również mobilnie, przy pomocy smartfona, smartwatcha lub smartbanda dzięki:

Blik

BLIK

Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy przy użyciu smartfona z aplikacją Mój Bank.

Więcej
Google Pay

Google Pay

Płać komfortowo przy użyciu smartfona. Dzięki aplikacji Google Pay zapłacisz w setkach aplikacji bez konieczności wpisywania danych karty. Wystarczy kliknąć.

Więcej
Apple Pay

Apple Pay

Płacąc za pomocą Apple Pay oraz iPhone`a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich przywilejów kart SGB.

Więcej
Garmin Pay

Garmin Pay

Usługa Garmin Pay to transakcje zbliżeniowe opracowane z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Usługa Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów przy użyciu wyłącznie zegarka.

Więcej
Fitbit Pay

Fitbit Pay

Dzięki Fitbit Pay dokonasz płatności mobilnych za pomocą urządzeń Fitbit. Są to zarówno smartwatche, jak i smartbandy. Wszystkie transakcje są bezpieczne i stale chronione dzięki tokenizacji

Więcej
Karty kredytowe

Karty kredytowe

Jeśli chcesz bezgotówkowo płacić za towary i usługi na całym świecie, a także w Internecie, przez telefon i korespondencyjnie, karta kredytowa MasterCard, Visa lub MasterCard Gold jest dla Ciebie.

Więcej


Do konta otrzymasz również kartę płatniczą. Możesz wybrać jej wizerunek, ten który najbardziej Ci się podoba.


Jak założyć

Odwiedź
dowolny oddział naszego Banku.
Wybierz
interesującą Cie walutę.
Podpisz
umowę i korzystaj z konta.

Wniosek o otwarcie konta możesz również złożyć przez naszą stronę internetową. Wypełnij go zdalnie i wyślij. My przygotujemy wszystkie potrzebne dokumenty i skontaktujemy się z Tobą w celu umówienia wygodnego dla Ciebie terminu podpisania umowy.


Przenieś konto

Masz konto w innym Banku, a chciałbyś mieć w naszym? Chętnie pomożemy Ci w jego przeniesieniu.

  • załatwimy za Ciebie wszelkie formalności,
  • nie musisz tracić czasu na wizyty w obu bankach – podczas jednej wizyty w naszej placówce otworzysz swoje nowe konto i zrezygnujesz z usług poprzedniego banku,
  • jeśli tylko zechcesz, poinformujemy o zmianie numeru konta Twojego pracodawcę lub świadczeniodawcę, tak by wynagrodzenie lub świadczenie wpływały na Twoje nowe konto.

Przeniesienie konta do Banku Spółdzielczego w Raciążu jest bardzo proste.

Wystarczy że:

  • dasz nam pełnomocnictwo i złożysz dyspozycję przeniesienia rachunku,
  • przekażesz nam najważniejsze informacje dotyczące Twojego obecnego konta

My zajmiemy się resztą:

  • poinformujemy Twój dotychczasowy bank o przeniesieniu konta,
  • przeniesiemy Twoje zlecenia stałe i polecenia zapłaty,
  • zamkniemy dotychczasowe konto i przeniesiemy środki na nowe,
  • poinformujemy o zmianie numeru konta Twojego pracodawcę

Zobacz także

MOJE eKonto

Cenisz sobie wygodę i niezależność? To konto jest właśnie dla Ciebie. Bankuj przez internet, płać za zakupy bezgotówkowo – BLIKIEM, telefonem lub zegarkiem.

0 zł za prowadzenie konta – wystarczy, że masz kartę debetową do konta.

Więcej
MOJE IKE

MOJE IKE

Jeśli chcesz gromadzić dodatkowe środki i efektywnie oszczędzać z myślą o emeryturze, Indywidualne Konto Emerytalne MOJE IKE jest dla Ciebie.

Więcej
MOJA Linia kredytowa

MOJA Linia kredytowa

Kredyt w koncie osobistym to przede wszystkim proste procedury oraz bardzo łatwy dostęp do dodatkowych środków które możesz wykorzystać na co tylko chcesz.

Więcej

Dokumenty do pobrania


Środki pieniężne są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny do równowartości 100 tys. euro w złotych.

X
Witam na naszej stronie internetowej
 
Znasz już naszą aplikację mobilną. Sprawdź ją! Jest naprawdę wygodna.
Profil Zaufany BLIK Aplikacja mobilna
Wróć na górę