UWAGA! Oszuści nie śpią – nie daj się okraść!
Drodzy Klienci,
Coraz częściej dochodzi do prób wyłudzeń pieniędzy przez telefon, SMS-y, e-maile i fałszywe strony internetowe. Pamiętajcie:
Masz wątpliwości? Zadzwoń do nas +48 (23) 692 52 26 lub odwiedź placówkę banku. Nie ryzykuj – lepiej sprawdzić, niż stracić!
Harmonogram wysyłania i odbierania transakcji płatniczych realizowanych za pośrednictwem systemu ELIXIR / SORBNET / Express ELIXIR.
Harmonogram wysyłania zleceń płatniczych
Moment otrzymania zlecenia płatniczego przez Bank
Czas wysyłania transakcji płatniczej
SYSTEM ELIXIR
do godz. 8:00 w bieżącym dniu roboczym
I sesja ELIXIR w bieżącym dniu roboczym
w godz. pomiędzy: 8:01 – 11:30 w bieżącym dniu roboczym
II sesja ELIXIR w bieżącym dniu roboczym
w godz. pomiędzy: 11:31 – 15:00 w bieżącym dniu roboczym
III sesja ELIXIR w bieżącym dniu roboczym
po godz. 15:00 w bieżącym dniu roboczym
I sesja ELIXIR w następnym dniu roboczym
SYSTEM SORBNET
w godz. pomiędzy: 8:00 – 14:30 w bieżącym dniu roboczym
transakcja wysyłana bezpośrednio po złożeniu zlecenia w Bankuw bieżącym dniu roboczym
po godz. 14:30 w bieżącym dniu roboczym
transakcja wysyłana w następnym dniu roboczympo godzinie 8:00
SYSTEM EXPRESS ELIXIR
Bank otrzymuje zlecenia płatnicze w trybie24 h / 7 dni w tygodniu / 365 dni w roku.
transakcja wysyłana bezpośrednio po złożeniu zlecenia w Bankuw trybie 24 h/ 7 dni w tygodniu/ 365 dni w roku.
Harmonogram odbierania zleceń płatniczych
po godz. 11:15
wysłane na I sesją ELIXIR
po godz. 14:15
wysłane na II sesją ELIXIR
po godz. 17:15
wysłane na III sesją ELIXIR