UWAGA! Sprzedajesz na OLX, nie zmieniaj limitów na koncie, nie potwierdzaj niczego BLIKiem. Jeśli ktoś mówi Ci, że tak trzeba – to OSZUST!
Przestępcy czyhają na osoby, które sprzedają lub kupują rzeczy w internecie. Próbują wyłudzić Twoje dane do logowania, dane karty płatniczej i zdobyć dostęp do Twojego konta.
Nie daj się oszukać!
Jeśli podczas zakupu coś wzbudzi Twoje wątpliwości skontaktuj się z portalem sprzedażowym lub zadzwoń do nas pod numer +48 (23) 692 52 26 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Masz dostęp do gotówki przez całą dobę, 7 dni w tygodniu i bez kolejek.
Korzystaj z prawie 4000 bankomatów w całej Polsce.
Gwarantujemy Ci szybki dostęp do zgromadzonych w naszym banku środków, poprzez sieć bankomatów i wpłatomatów. Oprócz urządzeń zainstalowanych w naszych placówkach, pieniądze ze swojego konta możesz wypłacać bezprowizyjnie w bankomatach Spółdzielczej Sieci Bankomatów (SGB i BPS).
Spółdzielcza Sieć Bankomatów to około 4 tys. urządzeń w całej Polsce. Bezprowizyjny bankomat znajdziesz nie tylko w dużym mieście, ale również w małej miejscowości. Tego nie zagwarantuje Ci żaden wielki bank.
Gotówkę bez kolejki wypłacisz w kilka chwil, a jeśli nie masz przy sobie karty płatniczej lub kredytowej, pieniądze wypłacisz również przy pomocy dłoni (biometrycznie) lub telefonem za pomocą smartKarty lub BLIKA.
* smartKarta – funkcjonalność aplikacji mobilnej Mój Bank, dzięki której pieniądze z bankomatu wpłacisz lub wypłacisz bez dotykania urządzenia.
Obejrzyj film, jak działa smartKarta:
Oprócz wypłaty gotówki w bankomacie wykonasz szereg innych operacji:
Aplikacja mobilna Mój Bank umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy przy użyciu smartfona z aplikacją Mój Bank.
Nowoczesna i funkcjonalna karta debetowa do konta osobistego, która oprócz standardowych funkcji wypłaty gotówki i realizacji transakcji bezgotówkowych umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych.
Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 17.09.2024r (wtorek) planujemy przeprowadzenie przerwy technicznej związanej ze zmianą platformy informatycznej na której oparty jest nasz system bankowy.
Dzięki tym zmianom, wszystkie świadczone przez nas usługi będą działały jeszcze sprawniej i wydajniej, co poprawi komfort korzystania z naszych produktów.
Więcej informacji tutaj >>>