Autoryzacja 3D Secure w aplikacji mobilnej

Płacisz kartą w internecie? Teraz transakcję 3D Secure potwierdzisz w aplikacji Mój Bank!
Standard 3D Secure powstał z myślą o zapewnieniu lepszego bezpieczeństwa transakcji podczas płatności kartami w internecie. Dzięki temu możesz jeszcze bezpieczniej płacić swoją kartą – debetową lub kredytową w sklepach internetowych.
Jednak teraz to nie wszystko. Właśnie wprowadziliśmy mobilną autoryzację dla płatności 3D Secure – bez zbędnych haseł, czy wiadomości SMS. Kod 3D Secure przekażemy Ci w formie powiadomienia w aplikacji Mój Bank (Mobilna Autoryzacja), a do Ciebie będzie należało tylko potwierdzenie transakcji.
Jeśli jeszcze nie wiesz, jak to działa w praktyce, sprawa jest prosta!
- Wykonujesz transakcję w sklepie internetowym, wspierającym standard 3D Secure. W miejscu, w którym dotychczas podawałeś hasło, otrzymasz informację o wysyłce powiadomienia autoryzacyjnego na telefon.
- Otrzymasz powiadomienie PUSH, klikasz na nie (poprosimy Cię o PIN – tylko jeśli nie byłeś wcześniej zalogowany w aplikacji).
- Aplikacja prezentuje szczegóły zleconej operacji. Weryfikujesz szczegóły i zatwierdzasz. Aplikacja potwierdza przyjęcie operacji do realizacji.
- Poprawnie wykonaną płatność zobaczysz w Historii operacji lub wejdź w Szczegóły rachunku ->Blokady.

Zatem nie czekaj już dłużej i przyspiesz zakupy w sieci – aktywuj już dziś Mobilną autoryzację dla płatności 3D Secure!
W celu aktywacji usługi zaloguj się do aplikacji Mój Bank i wyślij do nas wiadomość. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- Wejdź Ustawienia -> Wyślij wiadomość -> Utwórz wiadomość
- Wybierz rodzaj -> Poczta
- W tytule wiadomości wpisz -> 3D Secure
- W treści wiadomości wpisz -> Tak
- Poczekaj na aktywację Mobilnej autoryzacji dla 3D Secure
Chcesz wiedzieć więcej o 3D Secure zajrzyj TUTAJ>>>
Może nie masz jeszcze aplikacji mobilnej Mój Bank, zajrzyj TU>>>