UWAGA! Sprzedajesz na OLX, nie zmieniaj limitów na koncie, nie potwierdzaj niczego BLIKiem. Jeśli ktoś mówi Ci, że tak trzeba – to OSZUST!
Przestępcy czyhają na osoby, które sprzedają lub kupują rzeczy w internecie. Próbują wyłudzić Twoje dane do logowania, dane karty płatniczej i zdobyć dostęp do Twojego konta.
Nie daj się oszukać!
Jeśli podczas zakupu coś wzbudzi Twoje wątpliwości skontaktuj się z portalem sprzedażowym lub zadzwoń do nas pod numer +48 (23) 692 52 26 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Zapomnij o gotówce – płać i wypłacaj bez karty w dowolnym momencie, korzystając jedynie ze swojego telefonu.
Zapłacisz w internecie, w sklepie, szybko przelejesz komuś pieniądze lub wypłacisz z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp.
W aplikacji Mój Bank, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdzić go PIN-em na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM
Za korzystanie z BLIKA nie ponosisz żadnych kosztów. To darmowa usługa.
Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!
Dzień dobry,
Informujemy, że w dniu 24 grudnia pracujemy do godziny 13:00
W Sylwestra (31 grudnia) nasz bank będzie czynny do godziny 12:00
Życzymy udanych świąt Bożego Narodzenia!
Więcej szczegółów TUTAJ >>>