Zastrzeganie karty

Zgubiłeś lub skradziono Ci kartę?

Osoba nieuprawniona posiada kod PIN lub numer CVV2/ CVC2 Twojej karty?

Zadzwoń na bezpłatną Infolinię SGB lub odwiedź jedna z naszych placówek i zgłoś problem!

Infolinia

800 888 888

Dzwonisz z zagranicy? Zadzwoń pod +48 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora)

W dowolnym oddziale Banku

Co dalej?

Po zastrzeżeniu karty, aby móc dalej korzystać z wypłat gotówki w bankomatach oraz z płatności kartowych należy udać się do placówki naszego banku i złożyć wniosek o wydanie nowej karty płatniczej.

Podstawowe zasady bezpieczeństwa.

  • naucz się na pamięć kodu PIN.
  • w żadnym wypadku nie zapisuj PIN-u na karcie i nikomu go nie udostępniaj, nie przechowuj PIN-u razem z kartą,
  • kartą możesz się posługiwać tylko Ty, nigdy i nikomu nie udostępniaj swojej karty,
  • mniej zawsze przy sobie numer telefonu, pod którym możesz zgłosić zastrzeżenie Twojej karty,
  • nie noś karty razem z gotówką, dowodem osobistym i paszportem, w razie kradzieży zachowasz chociaż jedna z tych rzeczy,
  • zanim podpiszesz dowód transakcji, sprawdź, czy wpisana lub wydrukowana na nim kwota jest właściwa,
  • zbieraj rachunki – dowody transakcji na kartę i sprawdzaj ich zgodność z wyciągiem, jaki otrzymasz z Banku,
  • chroń kartę przed uszkodzeniami mechanicznymi, polem magnetycznym, silnymi promieniami słonecznymi.