Doładowanie telefonu

Doładuj telefon na kartę prepaid i zacznij korzystać!

Szybko i wygodnie zrobisz to w systemie bankowości internetowej IB24 lub aplikacji mobilnej Mój Bank.

Doładuj telefon zupełnie za darmo

Z nami doładujesz telefon bez żadnych dodatkowych opłat.

Możesz to zrobić, aż na 4 sposoby:

Doładuj w aplikacji mobilnej Mój Bank:

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej. Przejdź do „Płatności” i wybierz „Doładowania jednorazowe”.
  • Wybierz operatora z listy.
  • Wpisz numer telefonu. Ten, który chcesz doładować. Potwierdź go dla pewności.
  • Podaj kwotę doładowania i zatwierdź Regulamin.
  • Zaakceptuj operację.

Doładuj w bankowości internetowej IB24:

  • Zaloguj się do bankowości internetowej. Przejdź do „Rachunki” i wybierz „Doładowania jednorazowe”.
  • Wybierz operatora z listy.
  • Wpisz numer telefonu. Ten, który chcesz doładować. Potwierdź go dla pewności.
  • Podaj kwotę doładowania i zatwierdź Regulamin.
  • Zaakceptuj operację.

Doładuj w bankomacie (usługa dostępna w zależności od urządzenia):

  • Z menu bankomatu wybierz doładowanie telefonu.
  • Podaj numer telefonu, ten który chcesz doładować.
  • Podaj kwotę doładowania.
  • Kwota doładowania zostanie Ci potrącona z konta do którego przypięta jest karta płatnicza którą użyłeś do przeprowadzenia tej operacji.

Doładuj w placówce banku:

  • Podczas wizyty w placówce naszego Banku poproś Doradcę o doładowanie telefonu.
  • Podaj numer telefonu, ten który chcesz doładować.
  • Podaj kwotę doładowania.
  • Kwota doładowania zostanie potrącona z Twojego konta lub opłacisz ją gotówką w kasie.

Doładowania telefonów realizowane są przez firmę Blue Media S.A. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości związanych z funkcjonowaniem serwisu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Blue Media pod numerem 801 555 589 lub +48 58 5555 300 (z tel. komórkowych i spoza Polski).

Zapoznaj się z Regulaminem oraz informacją o kwotach doładowań.

Zobacz także

Bankowość internetowa

Bankuj wygodnie i bezpiecznie przez internet, załatwiaj sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu.

Więcej

Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna Mój Bank umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

Więcej

Bankomaty i wpłatomaty

Masz dostęp do gotówki przez całą dobę, 7 dni w tygodniu i bez kolejek. Korzystaj z prawie 4000 bankomatów w całej Polsce.

Więcej

Dokumenty do pobrania

X
Witam na naszej stronie internetowej
 
Znasz już naszą aplikację mobilną. Sprawdź ją! Jest naprawdę wygodna.
Profil Zaufany BLIK Aplikacja mobilna
Wróć na górę