UWAGA! Sprzedajesz lub kupujesz na OLX lub innych platformach? Zachowaj ostrożność!
Przestępcy czyhają na osoby, które sprzedają lub kupują rzeczy w internecie. Próbują wyłudzić Twoje dane do logowania, dane karty płatniczej i zdobyć dostęp do Twojego konta.
Nie daj się oszukać!
Jeśli podczas zakupu coś wzbudzi Twoje wątpliwości skontaktuj się z portalem sprzedażowym lub zadzwoń do nas pod numer +48 (23) 692 52 26 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Doładuj telefon na kartę prepaid i zacznij korzystać!
Szybko i wygodnie zrobisz to w systemie bankowości internetowej IB24 lub aplikacji mobilnej Mój Bank.
Z nami doładujesz telefon bez żadnych dodatkowych opłat.
Możesz to zrobić, aż na 4 sposoby:
Doładuj w aplikacji mobilnej Mój Bank:
Doładuj w bankowości internetowej IB24:
Doładuj w bankomacie (usługa dostępna w zależności od urządzenia):
Doładuj w placówce banku:
Doładowania telefonów realizowane są przez firmę Blue Media S.A. W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości związanych z funkcjonowaniem serwisu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta Blue Media pod numerem 801 555 589 lub +48 58 5555 300 (z tel. komórkowych i spoza Polski).
Zapoznaj się z Regulaminem oraz informacją o kwotach doładowań.
Bankuj wygodnie i bezpiecznie przez internet, załatwiaj sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu.
Aplikacja mobilna Mój Bank umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.
Masz dostęp do gotówki przez całą dobę, 7 dni w tygodniu i bez kolejek. Korzystaj z prawie 4000 bankomatów w całej Polsce.
Pobierz aplikację Mój Bank!
Zainstaluj aplikację Mój Bank i bankuj z nami tak jak lubisz :)