UWAGA! Sprzedajesz na OLX, nie zmieniaj limitów na koncie, nie potwierdzaj niczego BLIKiem. Jeśli ktoś mówi Ci, że tak trzeba – to OSZUST!
Przestępcy czyhają na osoby, które sprzedają lub kupują rzeczy w internecie. Próbują wyłudzić Twoje dane do logowania, dane karty płatniczej i zdobyć dostęp do Twojego konta.
Nie daj się oszukać!
Jeśli podczas zakupu coś wzbudzi Twoje wątpliwości skontaktuj się z portalem sprzedażowym lub zadzwoń do nas pod numer +48 (23) 692 52 26 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Mój Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne – dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Mój Bank jest bezpłatne.
Obejrzyj film i poznaj zalety aplikacji mobilnej. Przekonaj się jak dzięki aplikacji łatwo zarządzać własnymi finansami.
smartKARTA – jak wypłacić bezdotykowo?
Bankuj wygodnie i bezpiecznie przez internet, załatwiaj sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu.
Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy i wypłacanie pieniędzy przy użyciu smartfona z aplikacją Mój Bank.
Płać komfortowo przy użyciu smartfona. Dzięki aplikacji Google Pay zapłacisz w setkach aplikacji bez konieczności wpisywania danych karty. Wystarczy kliknąć.
Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że w dniu 17.09.2024r (wtorek) planujemy przeprowadzenie przerwy technicznej związanej ze zmianą platformy informatycznej na której oparty jest nasz system bankowy.
Dzięki tym zmianom, wszystkie świadczone przez nas usługi będą działały jeszcze sprawniej i wydajniej, co poprawi komfort korzystania z naszych produktów.
Więcej informacji tutaj >>>