Zmiany w usłudze 3D Secure 26.10.2020 / Aktualności Przygotuj się na zmiany! Od 31 października 2020 r. płatności kartą debetową w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu. Od 30 września br. odpowiedź na pytanie weryfikacyjne można ustalić w każdej placówce naszego banku. Pracujemy nad tym, aby potwierdzenie internetowych transakcji kartowych odbywało się również poprzez naszą aplikację mobilną Mój Bank. Przypominamy, że robiąc zakupy w internecie możesz również skorzystać z innych wygodnych i bezpiecznych płatności, bez konieczności podawania numeru karty oraz autoryzacji 3D Secure. Wystarczy wybrać jedną z poniższych: Chcesz wiedzieć więcej, zadzwoń tel. 23 679 96 32 lub wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy. Pamiętaj, że jeśli do 31 października 2020 r. nie ustalisz odpowiedzi na pytanie weryfikujące, od 1 listopada br. Twoje płatności w internecie z 3D Secure nie będą mogły zostać realizowane!