UWAGA! Sprzedajesz na OLX, nie zmieniaj limitów na koncie, nie potwierdzaj niczego BLIKiem. Jeśli ktoś mówi Ci, że tak trzeba – to OSZUST!
Przestępcy czyhają na osoby, które sprzedają lub kupują rzeczy w internecie. Próbują wyłudzić Twoje dane do logowania, dane karty płatniczej i zdobyć dostęp do Twojego konta.
Nie daj się oszukać!
Jeśli podczas zakupu coś wzbudzi Twoje wątpliwości skontaktuj się z portalem sprzedażowym lub zadzwoń do nas pod numer +48 (23) 692 52 26 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce naszego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
Obecnie usługa 3D Secure działa od momentu aktywacji karty debetowej – nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności w celu aktywacji tej usługi.
Jeśli korzystasz z karty kredytowej, przedpłaconej lub charge, zanim dokonasz pierwszej płatności zabezpieczonej usługą 3D Secure musisz jednorazowo zarejestrować kartę oraz nadać hasło stałe.
Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej Mój Bank lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS)
Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.
Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.
Jeśli nie możesz dokonać płatności kartą w sklepach internetowych, które obsługują 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy, opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
+48 (23) 679 96 49
+48 (23) 692 52 26
Infolinie czynne w godzinach pracy banku
Skontaktuj się z bankiem