smartKARTA

W bankomatach własnych uruchomiliśmy właśnie nową funkcjonalność smartKARTĘ. Jest się czym pochwalić, gdyż jest to zupełnie nowatorski na polskim rynku sposób wypłaty gotówki z bankomatów. Dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej i kodu QR wyświetlanego na ekranie bankomatu, gotówkę można podjąć bez dotykania ekranu, czy też klawiatury urządzenia. Oprócz tego, że transakcja trwa krócej niż przy wykorzystaniu karty lub Blika jest również bezpieczniejsza z punktu widzenia ryzyka zakażenia np. koronawirusem.

Nowe rozwiązanie dostępne jest dla klientów pobierających gotówkę z bankomatów umieszczonych w Oddziałach naszego Banku: Raciążu, Szreńsku, Gąsocinie oraz Punkcie Obsługi Klienta w Koziebrodach. Aby z niego skorzystać, należy użyć aplikacji mobilnej Mój Bank z funkcją smartKARTA. Rozwiązanie pozwala również nie tylko na wypłaty, ale także wpłaty gotówki bezpośrednio na rachunki bieżące, z czasem księgowania liczonym w sekundach.

Łatwa w użyciu

Dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomatach naszego banku. Wystarczy do tego aplikacja mobilna Mój Bank (wer. 1.5.1).

 

Bezdotykowy bankomat

smartKARTA pozwala wypłacać gotówkę zupełnie bez dotykania bankomatu! Transakcję tworzysz i potwierdzasz w aplikacji mobilnej. Gotówkę odbierasz w bankomacie.

 

Transakcje bez czekania

 W zależności od urządzenia smartKARTA pozwala wypłacać i wpłacać do 300 banknotów w jednej transakcji we wpłatomatach i bankomatach recyklingowych. Po wpłacie, środki będą natychmiast na Twoim rachunku.

 

Dostępna w aplikacji naszego Banku

smartKARTA jest dostępna w aplikacji mobilnej Mój Bank. Jest wygodną i bezpieczną metodą obsługi rachunku w bankomatach i wpłatomatach. Zapytaj o nią w placówce naszego Banku

 

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

Jeżeli posiadasz już rachunek w naszym banku

  1. Uruchom aplikacje mobilną Mój Bank
  2. Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się w bankomacie.
  3. W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej

Korzystaj też z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz wtedy wcale dotykać bankomatu. 

Jeżeli nie posiadasz jeszcze rachunku w naszym banku

  1. Zapytaj o smartKARTĘ w najbliższej placówce, załóż atrakcyjny rachunek z dostępem mobilnym.
  2. W Google Play lub App Store znajdź aplikację mobilną Mój Bank.
  3. Pobierz aplikację, włącz smartKARTĘ i korzystaj z wielu nowych usług, jak wpłaty bez czekania!
Zobacz także

Komunikaty

Informacje dla klientów w związku z epidemią

Zadbaj o swoje bezpieczeństwo: zostań w domu i korzystaj z banku przy pomocy elektronicznych kanałów dostępu.

więcej